Badanie zjawisk społecznych : kluczowe metody w świetle publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu oraz nauk o mediach

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Badanie zjawisk społecznych
Podtytuł
kluczowe metody w świetle publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu oraz nauk o mediach
Odpowiedzialność
Katarzyna Gadomska-Lila, Bartłomiej Moszoro
Twórcy
  • Gadomska-Lila Katarzyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Organizacji i Zarządzania
  • Moszoro Bartłomiej ( Autor )
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 21 (stron).
Uwaga ogólna
Materiały IV Ogólnopolskiej Konferencji Metodologicznej Medioznawców pt. "Metodologia w służbie teorii? U źródeł projektów badawczych medioznawców", Warszawa, 21-22 listopada 2013 r.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Metodologie badań medioznawczych / [red. nauk.T.Gackowski]. - Warszawa : Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2014
Strony: 37-57
Seria: Media Początku XXI Wieku t. 26;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-03-13
WorkId
2803

Lista publikacji