Gaps in online education in the times of a pandemic in the opinion of Polish and Kenyan students

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Gaps in online education in the times of a pandemic in the opinion of Polish and Kenyan students
Odpowiedzialność
Aleksander Cywiński, Anna Babicka-Wirkus, Stephen Muoki Joshua, Wojciech Walat
Twórcy
Sumy twórców
4 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3945-9607 5.9 70 1 4 35,00 0,5000 35,0000 Art.
0000-0002-1292-7351 Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.34768/dma.vi22.618
Adres URL
http://www.dma.wpps.uz.zgora.pl/index.php?journal=DMA&page=issue&op=view&path
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w Open Access na licencji CC BY 4.0 International.
Finansowanie
Research Project on Socio-technological aspects of academic education during the pandemic - international perspective, funded from the Education Science Culture Society. Project period: April 2020 - March 2021 PBN/3/2020
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2021-09-28 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Dyskursy Młodych Andragogów
( ISSN 2084-2740 eISSN 2719-9312 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: t. 22
Strony: 183-195
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-09-28
PBN
Wyświetl
WorkId
27942

Lista publikacji