Factors determining choices made by individual clients factors determining choices made by individual clients on the Polish courier service market

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Factors determining choices made by individual clients factors determining choices made by individual clients on the Polish courier service market
Odpowiedzialność
Wiesław Maziarz, Marcin Janowski
Twórcy
  • Maziarz Wiesław ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
  • Janowski Marcin ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1819-5489 5.2 70 2 2 70,00 0,5000 35,0000 aut. roz., konferencja z listy
0000-0002-9676-6099 5.2 70 2 2 70,00 0,5000 35,0000 aut. roz., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Adres URL
https://ibima.org/accepted-paper/factors-determining-choices-made-by-individual-clients-factors-determining-choices-made-by-individual-clients-on-the-polish-courier-service-market/
Adres URL
https://ibima.org/conference/37th-ibima-conference/#ffs-tabbed-15 2021-07-06
Uwaga ogólna
Konferencja: 37th International Business Information Management Association Conference, 30-31.05.2021, Cordoba, Spain.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021
Strony: 4198-4210
Seria: Proceedings of the ... International Business Information Management Association Conference 2767-9640 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-07-02
PBN
Wyświetl
WorkId
27394

Abstrakt

en

The article analyzes the demand side of the courier service market in Poland. In recent years, the market has been rapidly growing, chiefly due to the increase in e-commerce. The development of the market translates into a wider scope of services offered and their adjustment to customer expectations. Since behaviors and expectations on the demand side have been changing, it seems relevant to analyze factors that determine the perception and popularity of courier mail operators. The paper presents original findings of primary surveys among individual clients on the Polish courier service market. The study includes an aggregated analysis of findings and their interpretation in the view of the current economic situation on the courier service market.

Lista publikacji