Factors determining institutional customer decisions regarding the courier service on the Polish market

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Factors determining institutional customer decisions regarding the courier service on the Polish market
Odpowiedzialność
Marcin Janowski
Twórcy
  • Janowski Marcin ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1819-5489 5.2 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 aut. roz., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://ibima.org/accepted-paper/factors-determining-institutional-customer-decisions-regarding-the-courier-service-on-the-polish-market/
Adres URL
https://ibima.org/conference/37th-ibima-conference/#ffs-tabbed-15 2021-07-06
Uwaga ogólna
Konferencja: 37th International Business Information Management Association Conference, 30-31.05.2021, Cordoba, Spain.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021
Strony: 8173-8185
Seria: Proceedings of the ... International Business Information Management Association Conference 2767-9640 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-07-02
PBN
Wyświetl
WorkId
27393

Abstrakt

en

The article analyzes the behavior of institutional customers in relation to courier services provided in Poland. Rapid growth of e-commerce has stimulated changes in the provision of courier services, and customers have been offered a range of new opportunities and ways to send and receive mailings. These capabilities have changed the behavior of customers who look for more convenient and tailor-made offers. Since the perception of the courier operators has also changed, the author of the article considered it appropriate to present results of primary research on the Polish courier services market. This article refers to a research into a group of institutional customers and complements previous research on individual customers. The study provides a synthetic analysis of results and an attempt to interpret them in the light of the current courier market reality.

Lista publikacji