Problem-based learning jako element zmiany w myśleniu o edukacji akademickiej
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Problem-based learning jako element zmiany w myśleniu o edukacji akademickiej
- Odpowiedzialność
- Jacek Moroz
- Twórcy
-
-
Moroz Jacek
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Pedagogiki
- Punktacja publikacji
-
Osoba |
Dysc. |
Pc |
k |
m |
P |
U |
Pu |
Opis |
0000-0002-7584-334X |
5.9 |
20
|
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2020
- Objętość
-
0,65 (arkuszy wydawniczych),
9 (stron).
- Cechy publikacji
-
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
W tyglu zmian : edukacja akademicka w Polsce i na świecie / pod red. Anny Murawskiej i Pauli Wiażewicz-Wójtowicz ; [aut. Elżbieta Wołodźko, Andrzej Olubiński, Olha Honrachenko, Jacek Moroz, Dariusz Stępkowski, Jarosław Wiazowski, Joanna Leszczyńska, Gitana Nadoużśenie, Agnieszka Materne, Constance Murphy, Aneta Makowska, Anna Mańskowska, Mikołaj Materne, Aleksander Cywiński, Anna Linka, Olga Tunkiewicz]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
Strony:
73-81
Seria: Pedagogika Szkoły Wyższej - Uniwersytet Szczeciński 2083-4381 t. 1;
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2021-06-03
PBN
Wyświetl
- WorkId
- 27154
Lista publikacji