Problem-based learning jako element zmiany w myśleniu o edukacji akademickiej

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Problem-based learning jako element zmiany w myśleniu o edukacji akademickiej
Odpowiedzialność
Jacek Moroz
Twórcy
  • Moroz Jacek ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7584-334X 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,65 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
W tyglu zmian : edukacja akademicka w Polsce i na świecie / pod red. Anny Murawskiej i Pauli Wiażewicz-Wójtowicz ; [aut. Elżbieta Wołodźko, Andrzej Olubiński, Olha Honrachenko, Jacek Moroz, Dariusz Stępkowski, Jarosław Wiazowski, Joanna Leszczyńska, Gitana Nadoużśenie, Agnieszka Materne, Constance Murphy, Aneta Makowska, Anna Mańskowska, Mikołaj Materne, Aleksander Cywiński, Anna Linka, Olga Tunkiewicz]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
Strony: 73-81
Seria: Pedagogika Szkoły Wyższej - Uniwersytet Szczeciński 2083-4381 t. 1;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-06-03
PBN
Wyświetl
WorkId
27154

Lista publikacji