Od instrukcjonizmu do konstruktywizmu : w kierunku nowego paradygmatu nauczania języków obcych
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Od instrukcjonizmu do konstruktywizmu
Podtytuł
w kierunku nowego paradygmatu nauczania języków obcych
Odpowiedzialność
Anna Niedzielko
Twórcy
Kowalik Anna
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Filologiczny,
Katedra Filologii Romańskiej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
4 (stron).
Szacowana objętość
0,14 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Materiały V Edycji Konferencji Młodych Naukowców nt.: Wpływ Młodych Naukowców na Osiągięcia Polskiej Nauki - Zakopane 23.112013, Poznań 30.11.2013 i 1.12.2013, Wrocław 14 i 15.12.2013 oraz Kraków 11.01.2014.