Budowanie marki Pomorze Zachodnie przez organizację i promocję wydarzeń dla przedsiębiorców

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Budowanie marki Pomorze Zachodnie przez organizację i promocję wydarzeń dla przedsiębiorców
Odpowiedzialność
Urszula Chrąchol-Barczyk
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-6583-3236 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Finansowanie
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” w latach 2019-2022. 001/RID/2018/19
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
Strony: 33-46
Seria: Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński t. (1214) 1140;
Seria: Dissertations et Etudes / Université de Szczecin 0860-2751 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-01-31
PBN
Wyświetl
WorkId
26132

Lista publikacji