Zastosowanie ankiety internetowej w diagnozie postaw srebrnych konsumentów na przykładzie rynku usług bankowych

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Zastosowanie ankiety internetowej w diagnozie postaw srebrnych konsumentów na przykładzie rynku usług bankowych
Odpowiedzialność
Ewa Frąckiewicz, Rafał Iwański
Twórcy
  • Frąckiewicz Ewa ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Zarządzania
  • Iwański Rafał ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9009-9435 5.6 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz.
0000-0001-6345-9677 5.9 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Adres URL
https://www.ibuk.pl/logowanie.html
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons Attribution - NoDerivs (CC BY-ND 4.0)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2020
Strony: 126-138
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-01-04
PBN
Wyświetl
WorkId
25731

Lista publikacji