Badanie wewnętrznego public relations na przykładzie Uniwersytetu Szczecińskiego

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Badanie wewnętrznego public relations na przykładzie Uniwersytetu Szczecińskiego
Odpowiedzialność
Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Joanna Kowalik
Twórcy
  • Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
  • Kowalik Joanna Aleksandra ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-0456-2994 5.1 20 2 2 20,00 0,5000 10,0000 aut. roz.
0000-0002-5152-554X 5.1 20 2 2 20,00 0,5000 10,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 8 (stron).
Uwaga ogólna
Monografia " Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu" w wersji elektronicznej opublikowana na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa- Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu / pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej.. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2020
Strony: 253-260
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-01-05
PBN
Wyświetl
WorkId
25716

Lista publikacji