Skala oceny jakości obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej : budowa i walidacja
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Skala oceny jakości obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej
Podtytuł
budowa i walidacja
Odpowiedzialność
Iga Rudawska
Twórcy
Rudawska Iga
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Instytut Ekonomii i Finansów
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-2173-931X
5.1
20
1
1
20,00
1,0000
20,0000
aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych),
11 (stron).
Uwaga ogólna
Monografia " Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu" w wersji elektronicznej opublikowana na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa- Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).
Finansowanie
Projekt finansowany w ramach programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” w latach 2019-2022, 001/RID/2018/19