Skala oceny jakości obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej : budowa i walidacja

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Skala oceny jakości obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej
Podtytuł
budowa i walidacja
Odpowiedzialność
Iga Rudawska
Twórcy
  • Rudawska Iga ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2173-931X 5.1 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Uwaga ogólna
Monografia " Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu" w wersji elektronicznej opublikowana na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa- Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).
Finansowanie
Projekt finansowany w ramach programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” w latach 2019-2022, 001/RID/2018/19
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu / pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej.. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2020
Strony: 172-182
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-12-30
PBN
Wyświetl
WorkId
25704

Lista publikacji