Pedeutologia XXI wieku jako pozytywna nauka społeczna

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Pedeutologia XXI wieku jako pozytywna nauka społeczna
Odpowiedzialność
Iwona Jazukiewicz
Twórcy
  • Jazukiewicz Iwona ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny,
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1562-6845 5.9 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Identyfikator DOI
10.5604/01.3001.0014.3649
Adres URL
http://sztw.chat.edu.pl/resources/html/article/details?id=207291
Adres URL
http://sztw.chat.edu.pl/resources/html/articlesList?issueId=13339 2020-11-05
Uwaga ogólna
Open Journal Systems (CC-BY-NC-SA).
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2020-08-20 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania : półrocznik Zespołu Teorii Wychowania Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
( ISSN 2083-0998 eISSN 2719-4078 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: Tom XI Nr 2(31)
Strony: 39-53
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-10-23
PBN
Wyświetl
WorkId
25283

Lista publikacji