Znaczenie relacji dialogicznej w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych studentów pedagogiki

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Znaczenie relacji dialogicznej w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych studentów pedagogiki
Odpowiedzialność
Hubert Kupiec
Twórcy
  • Kupiec Hubert ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny,
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7188-008X 5.9 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Identyfikator DOI
10.34766/fetr.v42i2.266
Adres URL
https://fidesetratio.com.pl/ojs/index.php/FetR/article/view/266/262
Adres URL
https://www.stowarzyszeniefidesetratio.pl/Presentations0/Fides2020-2DOL.pdf
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Artykuł monograficzny
Słowa kluczowe
Czasopismo
Fides et Ratio
( eISSN 2082-7067 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 42 zeszyt 2
Strony: 77-91
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-08-26
PBN
Wyświetl
WorkId
24799

Lista publikacji