System promocyjny typu „piramida” w świetle analizy orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz sądów krajowych : implikacje dla prawa ochrony konsumentów w Polsce = Pyramid promotional scheme in the light of judicial decisions of TSUE and the national courts : the implications for consumer protection law in Poland

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
System promocyjny typu „piramida” w świetle analizy orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz sądów krajowych
Podtytuł
implikacje dla prawa ochrony konsumentów w Polsce = Pyramid promotional scheme in the light of judicial decisions of TSUE and the national courts : the implications for consumer protection law in Poland
Odpowiedzialność
Krystyna Nizioł
Twórcy
  • Nizioł Krystyna ( Autor ) 5.7
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Prawa i Administracji,
    Instytut Nauk Prawnych
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3930-8577 5.7 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
7 (stron).
Szacowana objętość
0,44 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.33226/0137-5490.2020.2.3
Uwaga ogólna
Czasopismo w OA na licencji CC BY-NC 3.0.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego
( ISSN 0137-5490 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 73 zeszyt 2
Strony: 19-25
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-08-27
PBN
Wyświetl
WorkId
24794

Lista publikacji