Über Fremdsprachenlernen diskutieren - mit Hilfe dialogischer Lerntagebücher

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Über Fremdsprachenlernen diskutieren - mit Hilfe dialogischer Lerntagebücher
Odpowiedzialność
Krzysztof Nerlicki
Twórcy
  • Nerlicki Krzysztof ( Autor ) 1.4
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Filologiczny,
    Instytut Językoznawstwa
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8480-1451 1.4 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Niemiecki (Deutsch)
Data publikacji
2020
Objętość
1,11 (arkuszy wydawniczych), 19 (stron).
Identyfikator DOI
10.14746/n.2020.54.2.6
Adres URL
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/23408/22057
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY ND).
Uwaga ogólna
Numer czasopisma 54/2 posiada tytuł "Metody badawcze w glottodydaktyce" / pod redakcją Ewy Andrzejewskiej i Magdaleny Wawrzyniak-Śliwskiej.
Uwaga ogólna
Materiały pokonferencyjne z konferencji "Metodologia badań w glottodydaktyce", zorganizowanej przez Koło PTN w Gdańsku w dn. 5-6 czerwca 2019 r.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2020-06-30 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Neofilolog
( ISSN 1429-2173 eISSN 2545-3971 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 54/2
Strony: 89-107
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-07-22
PBN
Wyświetl
WorkId
24663

Lista publikacji