Tutoring jako metoda podnosząca jakość kształcenia w polskich szkołach wyższych w opinii tutorów

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Tutoring jako metoda podnosząca jakość kształcenia w polskich szkołach wyższych w opinii tutorów
Odpowiedzialność
Barbara Kryk, Grażyna Leśniewska
Twórcy
  • Kryk Barbara ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
  • Leśniewska Grażyna ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-1269-3142 5.1 20 2 2 20,00 0,5000 10,0000 aut. roz.
0000-0002-1622-3458 5.1 20 2 2 20,00 0,5000 10,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
1,04 (arkuszy wydawniczych), 22 (stron).
Finansowanie
Publikacja powstała w ramach projektu "Doskonalenie organizacyjne uczelni przyszłości (UNIFUT.PL)", realizowanego ze środków programu "Dialog" ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 czerwca 2016 roku 0146/DLG/2019/10
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Zarządzanie kapitałem ludzkim w uczelniach / redakcja naukowa Łukasz Sułkowski, Justyna Fijałkowska.. - Łódź : Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2019
Strony: 233-254
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-05-25
PBN
Wyświetl
WorkId
24304

Lista publikacji