Tutoring jako metoda podnosząca jakość kształcenia w polskich szkołach wyższych w opinii tutorów
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Tutoring jako metoda podnosząca jakość kształcenia w polskich szkołach wyższych w opinii tutorów
Odpowiedzialność
Barbara Kryk, Grażyna Leśniewska
Twórcy
Kryk Barbara
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Instytut Ekonomii i Finansów
Leśniewska Grażyna
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0003-1269-3142
5.1
20
2
2
20,00
0,5000
10,0000
aut. roz.
0000-0002-1622-3458
5.1
20
2
2
20,00
0,5000
10,0000
aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
1,04 (arkuszy wydawniczych),
22 (stron).
Finansowanie
Publikacja powstała w ramach projektu "Doskonalenie organizacyjne uczelni przyszłości (UNIFUT.PL)", realizowanego ze środków programu "Dialog" ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 czerwca 2016 roku 0146/DLG/2019/10