Challenges in managing the supply chain of the "Lidl" Commercial Network

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Challenges in managing the supply chain of the "Lidl" Commercial Network
Odpowiedzialność
Judyta Kabus, Ireneusz Miciuła
Twórcy
  • Kabus Judyta ( Autor )
  • Miciuła Ireneusz ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3150-4490 5.1 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 aut. roz., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2019
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Adres URL
https://ibima.org/accepted-paper/challenges-in-managing-the-supply-chain-of-the-lidl-commercial-network/
Uwaga ogólna
34th International Business Information Management Association Conference, 13-14.11.2019, Madryt, Spain.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Vision 2025 : education excellence and management of innovations through sustainable economic competitive advantage : proceedings of the 34th International Business Information Management Assocciation Conference (IBIMA) : 13-14 November 2019, Madrid, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association (IBIMA), 2019
Strony: 704-713
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-05-23
PBN
Wyświetl
WorkId
24292

Abstrakt

en

In this work, an attempt was made to carry out multi-level characteristics of supply chain management on the example of the “Lidl” company. The first part of the article discusses the problems of modern logistics and management of contemporary supply chains. Then the work relates directly to the analysis of the selected enterprise. The content of the work focuses on the analysis of the supply chain management process at Lidl Stiftung & KG. The purpose of the presented article is to diagnose the supply chain management process on the example of Lidl stores in Poland and to verify the effectiveness of this process.

Lista publikacji