Logistyczna obsługa klienta w branży e-commerce : analiza i ocena na przykładzie przedsiębiorstwa Zara
Rozdział - publikacja nierecenzowana
- Tytuł
- Logistyczna obsługa klienta w branży e-commerce
- Podtytuł
- analiza i ocena na przykładzie przedsiębiorstwa Zara
- Odpowiedzialność
- Pieloch Anna, Baranowska Klaudia, Borecka Nicola, Rabe Marcin
- Twórcy
-
-
Pieloch Anna
( Autor
)
Afiliacja, Student :Instytut Zarządzania -
Baranowska Klaudia
( Autor
)
Afiliacja, Student :Instytut Zarządzania -
Borecka Nicola
( Autor
)
Afiliacja, Student :Instytut Zarządzania -
Rabe Marcin
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,Instytut Zarządzania
-
Pieloch Anna
( Autor
)
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-4817-1971 Nie spełnia wymogów: Nieklasyfikowany dok. źródłowy - Mon. nierecenzowana - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2020
- Objętość
- 10 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,63 (arkuszy wydawniczych)
- Adres URL
- http://www.konferencja-eureka.pl/assets/docs/nauki-humanistyczne-i-spoleczne-2020-cz-1.pdf 2020-05-27
- Uwaga ogólna
- VII Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna "Eureka", która odbyła się online 12.05.2020.
- Uwaga ogólna
- Tytuł angielski: Logistic customer service in the e-commerce industry - analysis and evaluation on the example of the Zara company
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
Z dokumentu źródłowego:
- Publikacja konferencyjna
- Dane konferencji
-
- VII Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna "Eureka" on line Polska 2020-05-12 - 2020-05-13
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- VII Ogólnopolska Konferencja Interdyscyplinarna "Eureka" on line Polska 2020-05-12 - 2020-05-13
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Nauka, Badania i Doniesienia Naukowe 2020. Część I, Nauki humanistyczne i społeczne / redakcja mgr inż. Tobiasz Wysoczański ; opracowanie materiałów dr inż. Katarzyna Dereń.. - Świebodzice : Idea Knowledge Future, 2020
Strony: 263-272