Metodologia badań pedagogicznych między normatywnością a opisowością
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Metodologia badań pedagogicznych między normatywnością a opisowością
- Odpowiedzialność
- Dariusz Kubinowski
- Twórcy
-
-
Kubinowski Dariusz
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny,Instytut Pedagogiki
-
Kubinowski Dariusz
( Autor
)
5.9
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0001-8472-3457 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2019
- Objętość
- 0,6 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.18778/8142-715-9.04
- Adres URL
- https://wydawnictwo.uni.lodz.pl/wp-content/uploads/2020/02/Piekarski-i-in._Krytyka-metodologiczna-1-1.pdf
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
- Uwaga ogólna
- Materiały VII Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego "Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy", Łódź, 21-22 czerwca 2018 r.
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
- OpenAccess
Z dokumentu źródłowego:
- Publikacja konferencyjna
- Dane OpenAccess
-
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_REPOSITORY - Sposób publikacji.
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2020-01-24 - Data udostępnienia - Dane konferencji
-
- VII Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego "Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy" Łódź Polska 2018-06-21 - 2018-06-22
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- VII Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego "Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy" Łódź Polska 2018-06-21 - 2018-06-22
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy / pod redakcją Jacka Piekarskiego, Danuty Urbaniak-Zając, Sławomira Pasikowskiego ; Polskie Towarzystwo Pedagogiczne. Seminaria Metodologii Pedagogiki.. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019
Strony: 79-90