Metodologia badań pedagogicznych między normatywnością a opisowością

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Metodologia badań pedagogicznych między normatywnością a opisowością
Odpowiedzialność
Dariusz Kubinowski
Twórcy
  • Kubinowski Dariusz ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny,
    Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8472-3457 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.18778/8142-715-9.04
Adres URL
https://wydawnictwo.uni.lodz.pl/wp-content/uploads/2020/02/Piekarski-i-in._Krytyka-metodologiczna-1-1.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Materiały VII Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego "Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy", Łódź, 21-22 czerwca 2018 r.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_REPOSITORY - Sposób publikacji.
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2020-01-24 - Data udostępnienia
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy / pod redakcją Jacka Piekarskiego, Danuty Urbaniak-Zając, Sławomira Pasikowskiego ; Polskie Towarzystwo Pedagogiczne. Seminaria Metodologii Pedagogiki.. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019
Strony: 79-90
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-03-15
PBN
Wyświetl
WorkId
24106

Lista publikacji