Engineering Studies in Poland : Gender Pattern
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Engineering Studies in Poland
- Podtytuł
- Gender Pattern
- Odpowiedzialność
- Jacek Batóg, Barbara Batóg
- Twórcy
-
-
Batóg Jacek
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,Instytut Ekonomii i Finansów -
Batóg Barbara
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,Instytut Ekonomii i Finansów
-
Batóg Jacek
( Autor
)
5.1
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0003-1413-7692 5.1 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz. 0000-0001-9236-7405 5.1 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2019
- Objętość
- 1 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,06 (arkuszy wydawniczych)
- Adres URL
- http://publiform.bg.szczecin.pl/store/?id=55611&type=pdf
- Uwaga ogólna
- 9th Balkan Region Conference on Engineering and Business Education (BRCEBE), 12th International Conference on Engineering and Business Education (ICEBE) Sibiu, România 16-19 October 2019.
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
Z dokumentu źródłowego:
- Publikacja konferencyjna
- Dane konferencji
-
- 9th Balkan Region Conference on Engineering and Business Education and International Conference on Engineering and Business Education Sibiu Rumunia (România) 2019-10-16 - 2019-10-19
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- 9th Balkan Region Conference on Engineering and Business Education and International Conference on Engineering and Business Education Sibiu Rumunia (România) 2019-10-16 - 2019-10-19
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Conference Proceedings : 9th Balkan Region Conference on Engineering and Business Education (BRCEBE), 12th International Conference on Engineering and Business Education (ICEBE) Sibiu, România 16-19 October 2019 / Editors Claudiu Vasile Kifor, Norbert Grűnwald, Lucian Lobont.. - Sibiu : Lucian Blaga University of Sibiu, 2019
Strony: 458
Seria: Conference Proceedings (Balkan Region Conference on Engineering Education & MSE) 1843-6730 ;