Pomagający czy wspomagany? : pułapki, dylematy i kontrowersje w obszarze działań pomocowych na przykładzie wolontariatu studenckiego w placówkach wsparcia dziennego

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Pomagający czy wspomagany?
Podtytuł
pułapki, dylematy i kontrowersje w obszarze działań pomocowych na przykładzie wolontariatu studenckiego w placówkach wsparcia dziennego
Odpowiedzialność
Barbara Chojnacka
Twórcy
  • Chojnacka Barbara ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Doktorant : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-5635-3126 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Finansowanie
Publikacja sfinansowana przez Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Społeczne i jednostkowe konteksty pomocy, wsparcia społecznego i poradnictwa. T. 2, Przyczynki empiryczne, praktyka społeczna / redakcja naukowa Joanna Kozielska, Agnieszka Skowrońska-Pućka.. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2018
Strony: 155-167
Seria: Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu 0083-4254 nr 270;
Seria: Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu nr 270;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-08-28
PBN
Wyświetl
WorkId
22336

Lista publikacji