Przestrzeń i miejsce jako kategorie badawcze w pedagogice : wprowadzenie

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Przestrzeń i miejsce jako kategorie badawcze w pedagogice
Podtytuł
wprowadzenie
Odpowiedzialność
Justyna Nowotniak
Twórcy
  • Nowotniak Justyna ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Historii Wychowania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7439-0414 Nie spełnia wymogów: art. Artykuł wstępny/Edytorial
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
7 (stron).
Szacowana objętość
0,44 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://wnus.edu.pl/jbp/pl/issue/968/article/15748/
Uwaga ogólna
Artykuł dostępny w OA na licencji CC BY-SA.
Cechy publikacji
  • Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Jakościowe Badania Pedagogiczne
( eISSN 2543-5655 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 3 zeszyt 1
Strony: 5-11
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-06-07
WorkId
21889

Lista publikacji