Bibliografia US
Publikacje
Przeglądanie
Czasopisma
Konferencje
Publikacje
Serie wydawnicze
Słowa kluczowe
Twórcy
Warsztat
Dyscypliny naukowe
Listy MNiSW
Inne zasoby MNiSW
Informacje
Kontakt
Logowanie
Przestrzeń i miejsce jako kategorie badawcze w pedagogice : wprowadzenie
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Przestrzeń i miejsce jako kategorie badawcze w pedagogice
Podtytuł
wprowadzenie
Odpowiedzialność
Justyna Nowotniak
Twórcy
Nowotniak Justyna
( Autor )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny
, Instytut Pedagogiki - Katedra Historii Wychowania
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-7439-0414
Nie spełnia wymogów: art. Artykuł wstępny/Edytorial
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
7 (stron).
Szacowana objętość
0,44 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://wnus.edu.pl/jbp/pl/issue/968/article/15748/
Uwaga ogólna
Artykuł dostępny w OA na licencji CC BY-SA.
Cechy publikacji
Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
przestrzeń
Miejsce
Czasopismo
Jakościowe Badania Pedagogiczne
( eISSN 2543-5655 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
tom
3
zeszyt
1
Strony: 5-11
Pobierz opis jako:
BibTeX
,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-06-07
WorkId
21889
Lista publikacji