Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji
Odpowiedzialność
Krzysztof Flasiński
Twórcy
Flasiński Krzysztof
( Autor
)
1.5
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Filologiczny,
Instytut Polonistyki, Kulturoznawstwa i Dziennikarstwa - Zakład Mediów i Komunikowania
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0003-2977-2752
1.5
20
1
1
20,00
1,0000
20,0000
aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych),
17 (stron).
Finansowanie
Publikacja dofinansowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.