Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji
Odpowiedzialność
Krzysztof Flasiński
Twórcy
  • Flasiński Krzysztof ( Autor ) 1.5
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Filologiczny, Instytut Polonistyki, Kulturoznawstwa i Dziennikarstwa - Zakład Mediów i Komunikowania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2977-2752 1.5 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 17 (stron).
Finansowanie
Publikacja dofinansowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Komunikowanie w świecie aplikacji / redakcja naukowa Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2018
Strony: 13-29
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-04-18
PBN
Wyświetl
WorkId
21507

Lista publikacji