Konsumpcjonizm a rozwój konsumpcji na rynku słodyczy w Polsce

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Konsumpcjonizm a rozwój konsumpcji na rynku słodyczy w Polsce
Odpowiedzialność
Mirela Romanowska, Joanna Kowalik
Twórcy
  • Romanowska Mirela ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw
  • Kowalik Joanna Aleksandra ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-5152-554X 5.1 8 1 2 4,00 0,5000 4,0000 Art.
0000-0001-9047-0337 Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.16926/pto.2018.12.09
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias
( ISSN 2300-2999 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: z.XII
Strony: 113-121
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-03-08
PBN
Wyświetl
WorkId
21284

Lista publikacji