Wpływ muzyki popularnej na odbiór emocjonalny materiału obrazowego u młodzieży gimnazjalnej : The effect of popular music on emotional reception of visual stimuli in middle school students
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Wpływ muzyki popularnej na odbiór emocjonalny materiału obrazowego u młodzieży gimnazjalnej
Podtytuł
The effect of popular music on emotional reception of visual stimuli in middle school students
Odpowiedzialność
Magdalena Chęć, Maria Ligocka, Ewa Łodygowska, Jerzy Samochowiec, Agnieszka Samochowiec
Twórcy
Chęć Magdalena
( Autor
)
5.11
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny,
Instytut Psychologii - Zakład Psychologii Klinicznej i Psychoprofilaktyki
Ligocka Maria
( Autor
)
5.11
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny,
Instytut Psychologii - Zakład Psychologii Klinicznej i Psychoprofilaktyki
Łodygowska Ewa
( Autor
)
5.11
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny,
Instytut Psychologii - Zakład Psychologii Rozwoju Człowieka
Samochowiec Agnieszka
( Autor
)
5.11
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny,
Instytut Psychologii - Zakład Psychologii Klinicznej i Psychoprofilaktyki
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
Artykuł przeglądowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia