The analysis of relationships between sport results and rates of returns of companies involved in sport sponsoring

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
The analysis of relationships between sport results and rates of returns of companies involved in sport sponsoring
Odpowiedzialność
Sebastian Majewski, Anna Rapacewicz
Twórcy
  • Majewski Sebastian ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Finansów - Katedra Ubezpieczeń i Rynków Kapitałowych
  • Rapacewicz Anna ( Autor ) a
    Afiliacja, Doktorant : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3072-5718 5.1 11 1 2 5,50 0,5000 5,5000 Art.
Brak ORCID Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Identyfikator DOI
10.17951/h.2018.52.3.103-113
Adres URL
http://journals.umcs.pl/h/article/view/7137/5749
Uwaga ogólna
Czasopismo jest udostępniane na zasadach Open Access, oznacza to wolny, bezpłatny, powszechny, trwały i szybki dostęp do publikacji elektronicznych o treści naukowej i edukacyjnej zawartych w niniejszym czasopiśmie.
Uwaga ogólna
Creative Commons Attribution (CC-BY) 4.0 International License.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
( ISSN 0459-9586 eISSN 2449-8513 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 52 zeszyt 3
Strony: 103-113
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-14
PBN
Wyświetl
WorkId
20325

Lista publikacji