Learning the world through reading signs : emancipatory perspective

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Learning the world through reading signs
Podtytuł
emancipatory perspective
Odpowiedzialność
Maria Czerepaniak-Walczak
Twórcy
  • Czerepaniak-Walczak Maria ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7565-5904 5.9 11 1 1 11,00 1,0000 11,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
0,42 (arkuszy wydawniczych), 6 (stron).
Adres URL
http://www.problemy-profesjologii.uz.zgora.pl/wydania/pp_2018_1.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Problemy Profesjologii
( ISSN 1895-197X )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1
Strony: 13-18
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-10-24
PBN
Wyświetl
WorkId
19536

Lista publikacji