Kontrowersje wokół moralnego statusu pedagogicznej codzienności

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Kontrowersje wokół moralnego statusu pedagogicznej codzienności
Odpowiedzialność
Maksymilian Chutorański
Twórcy
  • Chutorański Maksymilian ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1740-0460 5.9 1 1 1 1,00 1,0000 1,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.4467/25450948FPE.18.004.8584
Adres URL
http://www.ejournals.eu/FPE/2018/1-2018/art/11335/
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2018-03-27 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Filozoficzne Problemy Edukacji
( eISSN 2545-0948 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 1
Strony: 41-53
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-10-24
PBN
Wyświetl
WorkId
19527

Lista publikacji