Bibliografia US
Kontrowersje wokół moralnego statusu pedagogicznej codzienności
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Kontrowersje wokół moralnego statusu pedagogicznej codzienności
Odpowiedzialność
Maksymilian Chutorański
Twórcy
Chutorański Maksymilian
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny ,
Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-1740-0460
5.9
1
1
1
1,00
1,0000
1,0000
Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.4467/25450948FPE.18.004.8584
Adres URL
http://www.ejournals.eu/FPE/2018/1-2018/art/11335/
Cechy publikacji
Artykuł przeglądowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2018-03-27 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Filozoficzne Problemy Edukacji
(
eISSN 2545-0948
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
tom 1
Strony: 41-53
Pobierz opis jako:
BibTeX ,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-10-24
PBN
Wyświetl
WorkId
19527
Lista publikacji