Droga od konkluzywnych ewaluacji w sektorze publicznym do dialogicznych ewaluacji w polskich instytucjach oświatowych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Droga od konkluzywnych ewaluacji w sektorze publicznym do dialogicznych ewaluacji w polskich instytucjach oświatowych
Odpowiedzialność
Justyna Nowotniak
Twórcy
  • Nowotniak Justyna ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Historii Wychowania
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7439-0414 5.9 11 1 1 11,00 1,0000 11,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 19 (stron).
Identyfikator DOI
10.4467/20843968ZP.18.004.8233
Adres URL
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-Publiczne/2018/Zarzadzanie-Publiczne-1-2018/art/11450/
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2018-03-28 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zarządzanie Publiczne
( ISSN 1896-0200 eISSN 2084-3968 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1(41)
Strony: 39-57
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-10-23
PBN
Wyświetl
WorkId
19522

Lista publikacji