Badanie efektywności kształcenia akademickiego w zakresie zarządzania projektami według modelu kompetencyjnego IPMA-STUDENT

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Badanie efektywności kształcenia akademickiego w zakresie zarządzania projektami według modelu kompetencyjnego IPMA-STUDENT
Odpowiedzialność
Joanna Rzempała, Bogumił Tomasz Dałkowski
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-0542-9370 5.6 6 1 2 3,00 0,5000 3,0000 Art.
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,95 (arkuszy wydawniczych), 20 (stron).
Identyfikator DOI
10.19253/reme.2018.01.008
Adres URL
https://zie.pg.edu.pl/documents/30328766/72377182/Reme_24_%281-2018%29-Art8
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przedsiębiorstwo we Współczesnej Gospodarce : teoria i praktyka = Research on Enterprise in Modern Economy : theory and practice
( ISSN 2084-6495 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1 (24)
Strony: 107-126
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-05-17
PBN
Wyświetl
WorkId
18590

Lista publikacji