Bibliografia US
Publikacje
Przeglądanie
Czasopisma
Konferencje
Publikacje
Serie wydawnicze
Słowa kluczowe
Twórcy
Warsztat
Dyscypliny naukowe
Listy MNiSW
Inne zasoby MNiSW
Informacje
Kontakt
Logowanie
Badanie efektywności kształcenia akademickiego w zakresie zarządzania projektami według modelu kompetencyjnego IPMA-STUDENT
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Badanie efektywności kształcenia akademickiego w zakresie zarządzania projektami według modelu kompetencyjnego IPMA-STUDENT
Odpowiedzialność
Joanna Rzempała, Bogumił Tomasz Dałkowski
Twórcy
Rzempała Joanna
( Autor )
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
, Katedra Organizacji i Zarządzania
Dałkowski Bogumił Tomasz
( Autor )
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-0542-9370
5.6
6
1
2
3,00
0,5000
3,0000
Art.
Brak ORCID
Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,95 (arkuszy wydawniczych), 20 (stron).
Identyfikator DOI
10.19253/reme.2018.01.008
Adres URL
https://zie.pg.edu.pl/documents/30328766/72377182/Reme_24_%281-2018%29-Art8
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
kompetencje zarządzania projektami
model kompetencyjny
efektywność kształcenia
Czasopismo
Przedsiębiorstwo we Współczesnej Gospodarce : teoria i praktyka = Research on Enterprise in Modern Economy : theory and practice
( ISSN 2084-6495 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
zeszyt
1 (24)
Strony: 107-126
Pobierz opis jako:
BibTeX
,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-05-17
PBN
Wyświetl
WorkId
18590
Lista publikacji