Kompetenzdefinition und Curriculumsentwicklung durch Anwendung von EU-Instrumenten

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Kompetenzdefinition und Curriculumsentwicklung durch Anwendung von EU-Instrumenten
Odpowiedzialność
Birgitta Meex, Daniela Straub, Sissi Closs, Julia Müller, Yvonne Cleary, Zygmunt Drążek, Jan Engeberg, Voichita Ghenghea, Joyce Karreman, Patricia Minacori
Twórcy
Sumy twórców
10 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2952-7776 5.6 1 1 10 0,10 0,1000 0,1000 Art.
Gł. język publikacji
Niemiecki (Deutsch)
Data publikacji
2018
Objętość
1,5 (arkuszy wydawniczych), 25 (stron).
Adres URL
http://www.journal-of-technical-education.de/index.php/joted/article/view/121/128
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Journal of Technical Education
( ISSN 2198-0306 )
Kraj wydania: Malezja (Malaysia)
Zeszyt: tom 6 zeszyt 1
Strony: 159-183
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-04-10
PBN
Wyświetl
WorkId
18263

Lista publikacji