Edukacyjne implikacje teorii inteligencji wielorakich w nauczaniu religijnym

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Edukacyjne implikacje teorii inteligencji wielorakich w nauczaniu religijnym
Odpowiedzialność
Dominika Muńko
Twórcy
  • Muńko Dominika ( Autor ) 7.0
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Teologiczny, Katedra Pedagogiki i Katechetyki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-5043-6919 7.0 7 1 1 7,00 1,0000 7,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
10 (stron).
Szacowana objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://archidiecezja.lodz.pl/lst/pdf/26
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Współczesne formy Quaerere Deum / Modern forms of Quaerere Deum.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia 3 - Miesięcy od opublikowania,
Słowa kluczowe
Czasopismo
Łódzkie Studia Teologiczne
( ISSN 1231-1634 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 26(3)
Strony: 67-76
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-04-06
PBN
Wyświetl
WorkId
18149

Lista publikacji