Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu
Odpowiedzialność
Maciej Czaplewski
Twórcy
  • Czaplewski Maciej ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Polityki Gospodarczej i Ekonomii Społecznej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-1888-8776 5.2 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
E-obywatel, e-sprawiedliwość, e-usługi / redakcja Kinga Flaga-Gieruszyńska, Jacek Gołaczyński, Dariusz Szostek ; autorzy: Gabriela Bar, Marcin Białecki, Marcin Borek, Maciej Czaplewski, Grzegorz Fiuk, Kinga Flaga-Gieruszyńska, Iwona Foryś, Ewa Galewska, Izabella Gil, Piotr Gil, Włodzimierz Głodowski, Jacek Gołaczyński, Łukasz Goździaszek, Magdalena Górka-Zawadzka, Mirosław Górski, Andrzej Jarocha, Agata Jaroszek, Aleksandra Klich, Damian Klimas, Anna Kościółek, Wojciech Lamik, Lucyna Łyczak-Noworolnik, Rafał Malujda, Wiesław Maziarz, Stefan Mazurkiewicz, Zbigniew Okoń, Kamil Pluskwa-Dąbrowski, Przemysław Polański, Melanie Raczek, Dominik Rozkrut, Monika Rozkrut, Katarzyna Smyk, Joanna Studzińska, Kinga Szmud, Dariusz Szostek, Marek Świerczyński, Marcin Uliasz, Kajetan Wojsyk, Martyna Wójcik. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
Strony: 419-433
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-03-20
PBN
Wyświetl
WorkId
18041

Lista publikacji