Kolektyw edukacyjny 2.0 : między inspiracjami lekturą prac Makarenki a Latourem

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Kolektyw edukacyjny 2.0
Podtytuł
między inspiracjami lekturą prac Makarenki a Latourem
Odpowiedzialność
Maksymilian Chutorański
Twórcy
  • Chutorański Maksymilian ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1740-0460 5.9 14 1 1 14,00 1,0000 14,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://www.pwe.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2018/03/pwe-nr39.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł tomu: W świetle i cieniu idei pedagogicznych - Anton S. Makarenko.
Uwaga ogólna
Artykuł dostępny w OA na licencji CC BY-NC.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia 0 - Miesięcy od opublikowania,
Słowa kluczowe
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education
( ISSN 1734-1582 eISSN 2451-2230 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 4(39)
Strony: 22-30
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-03-08
PBN
Wyświetl
WorkId
17584

Lista publikacji