Leadership and corporate social responsibility : research topic profiling

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Leadership and corporate social responsibility
Podtytuł
research topic profiling
Odpowiedzialność
Andrzej Lis, Barbara Czerniachowicz, Anna Wieczorek-Szymańska
Twórcy
  • Lis Andrzej ( Autor )
  • Czerniachowicz Barbara ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw
  • Wieczorek-Szymańska Anna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3068-6085 5.6 15 2 3 10,00 0,3334 5,0002 aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS
0000-0002-2923-2302 5.6 15 2 3 10,00 0,3334 5,0002 aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2017
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Adres URL
http://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografia_vol16.pdf
Uwaga ogólna
Proceedings of the 16th International Conference: Tomaszowice, Poland, 19-20 June 2017
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Proceedings of the 16th International Conference : Tomaszowice, Poland, 19-20 June 2017 / ed. Adam Nalepka, Anna Ujwary-Gil.. - Nowy Sącz : Wydawnictwo i Drukarnias Nova Sandec, 2017
Strony: 59-74
Seria: Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands 2543-540X ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-02-28
PBN
Wyświetl
WorkId
17496

Abstrakt

en

The issue of a relationship between leadership and corporate social responsibility is getting more popular and is examined in different contexts. For this reason, the aim of the paper is to map trends in the research on the interface between leadership and corporate social responsibility. Topic profiling methodology is applied to scan a wide body of publications in order to identify key topics and research patterns. The data for analysis were retrieved from Scopus database. The paper discusses the following areas: general topic profiling, journals/topics profiling, authors/topics profiling, subject areas/topics profiling, core references/topics profiling. Finally, the article provides conclusions and recommendations for further studies.

Lista publikacji