Skuteczność komunikowania rodzinnego charakteru firmy społeczeństwu przez firmy rodzinne
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Skuteczność komunikowania rodzinnego charakteru firmy społeczeństwu przez firmy rodzinne
Odpowiedzialność
Ewa Mazur-Wierzbicka
Twórcy
Mazur-Wierzbicka Ewa
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim
Dokument elektroniczny: całość t. 18 z. 6 cz. 1 (2017).
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w open access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska.
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
0 - Miesięcy od opublikowania,