Ściąganie i plagiaryzm jako wyraz studiowania pozorowanego we współczesnych szkołach wyższych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Ściąganie i plagiaryzm jako wyraz studiowania pozorowanego we współczesnych szkołach wyższych
Odpowiedzialność
Monika Łozińska
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Adres URL
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-6b025d3b-4b33-438e-89cc-0a9779db73e2/c/14_2017_Lozinska_Monika.pdf
Uwaga ogólna
Czasopismo jest indeksowane w bazach: BazHum, CEJSH, Erih Plus, Index Copernicus.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w open access na licencji CC BY-NC-ND 3.0.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika
( ISSN 1896-4591 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 14
Strony: 37-46
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-12-20
WorkId
16678

Lista publikacji