Cechy komunikacji angażującej czytelników skandynawskich dzienników informacyjnych w serwisie Facebook na przykładzie „Aftenposten”, „Göteborgs-Posten” i „Politiken”

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Cechy komunikacji angażującej czytelników skandynawskich dzienników informacyjnych w serwisie Facebook na przykładzie „Aftenposten”, „Göteborgs-Posten” i „Politiken”
Odpowiedzialność
Krzysztof Flasiński
Twórcy
  • Flasiński Krzysztof ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Filologiczny, Instytut Polonistyki i Kulturoznawstwa - Zakład Mediów i Komunikowania
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Współczesne media : media informacyjne. T. 2 / pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury.. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016
Strony: 117-131
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-12-17
WorkId
16554

Lista publikacji