Miejsce, swoistość, metodologiczna różnorodność badań ewaluacyjnych w pedagogice : konsekwencje dla pedagogii

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Miejsce, swoistość, metodologiczna różnorodność badań ewaluacyjnych w pedagogice
Podtytuł
konsekwencje dla pedagogii
Odpowiedzialność
Justyna Nowotniak
Twórcy
  • Nowotniak Justyna ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Historii Wychowania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7439-0414 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
17 (stron).
Szacowana objętość
1,06 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji zorganizowanej w dniach 23-25 czerwca 2016 roku w Szczecinie przez Oddział Szczeciński PTP oraz Katedrę Pedagogiki Ogólnej Uniwersytetu Szczecińskiego.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Pedagogika jako humanistyczno-społeczna nauka stosowana : konsekwencje metodologiczne / red. Dariusza Kubinowskiego i Maksymiliana Chutorańskiego. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017
Strony: 220-236
Seria: Seminaria Metodologii Pedagogiki / Polskie Towarzystwo Pedagogiczne ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-11-14
PBN
Wyświetl
WorkId
15955

Lista publikacji