Zajęcia laboratoryjne jako metoda praktycznego nauczania rachunkowości : opinie studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Zajęcia laboratoryjne jako metoda praktycznego nauczania rachunkowości
Podtytuł
opinie studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
Odpowiedzialność
Tomasz Zygmański
Twórcy
  • Zygmański Tomasz ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Rachunkowości - Katedra Rachunkowości Finansowej i Zarządczej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-1349-0670 Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,65 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.21005/oe.2017.87.2.27
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica
( ISSN 2081-0644 eISSN 2300-5386 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt (87) 2
Strony: 293-304
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-11-06
WorkId
15852

Lista publikacji