Odwołania do kultury włoskiej w polskiej reklamie telewizyjnej : badanie pod kątem semiologicznych kategorii przekazu reklamowego

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Odwołania do kultury włoskiej w polskiej reklamie telewizyjnej
Podtytuł
badanie pod kątem semiologicznych kategorii przekazu reklamowego
Odpowiedzialność
Angelo Sollano
Twórcy
  • Sollano Angelo ( Autor ) 1.4
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Filologiczny, Katedra Filologii Romańskiej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8808-6838 1.4 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 8 (stron).
Uwaga ogólna
Publikacja zrecenzowana przez redaktorów tomu.
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Homo Communicans. 6 / pod red. Barbary Rodziewicz, Romana Gawarkiewicza. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017
Strony: 157-164
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-11-09
PBN
Wyświetl
WorkId
15828

Lista publikacji