The Impact of Information Usefulness of E-Commerce Services on Users Behaviors

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The Impact of Information Usefulness of E-Commerce Services on Users Behaviors
Odpowiedzialność
Marek Mazur, Michał Nowakowski
Twórcy
  • Mazur Marek ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Zamiejscowy Wydział Społeczno-Ekonomiczny w Gorzowie Wielkopolskim,
  • Nowakowski Michał ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Inżynierii Systemów Informatycznych - Zakład Systemów Internetowych
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-1029-4594 5.1 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz.
0000-0001-5996-3643 Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2017
Objętość
1,1 (arkuszy wydawniczych), 18 (stron).
Identyfikator DOI
10.1007/978-3-319-62938-4_15
Uwaga ogólna
Materials of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Neuroeconomic and behavioral aspects of decision making : proceedings of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2017 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4
Strony: 225-242
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-10-10
PBN
Wyświetl
WorkId
15423

Lista publikacji