Rola kanałów komunikacji społecznej odpowiedziualnośącibiznesu w tworzeniu więzi z interesariuszami

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Rola kanałów komunikacji społecznej odpowiedziualnośącibiznesu w tworzeniu więzi z interesariuszami
Odpowiedzialność
Wojciech Leoński
Twórcy
  • Leoński Wojciech ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-8391-1410 5.6 12 1 1 12,00 1,0000 12,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-e935f546-7360-4de0-902c-288ddab7ed7a?q=bwmeta1.element.desklight-fcb4c687-bf28-43d9-9b46-e88e331f4165;21&qt=CHILDREN-STATELESS
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
( ISSN 0438-5403 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 1 zeszyt 3(368)
Strony: 234-242
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-10-12
PBN
Wyświetl
WorkId
15234

Lista publikacji