Impact de l’anxiété sur l’apprentissage des langues

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Impact de l’anxiété sur l’apprentissage des langues
Odpowiedzialność
Sylwia Łuszczyńska
Twórcy
  • Kalińska Sylwia ( Autor ) 1.4
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Filologiczny, Katedra Filologii Romańskiej
Sumy twórców
12 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-6653-7885 1.4 7 1 12 0,70 0,1000 0,7000 Art.
Gł. język publikacji
Francuski (français)
Data publikacji
2017
Objętość
18 (stron).
Szacowana objętość
1,13 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.16926/sn.2017.13.10
Adres URL
http://www.bg.ajd.czest.pl/wydawnictwo/studia_neofilologiczne_13.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Numer 13 pod redakcją Grzegorza Gwoździa i Przemysława Sznurkowskiego.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia 0 - Miesięcy od opublikowania,
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne
( ISSN 1897-4244 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 13
Strony: 129-146
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-08-06
PBN
Wyświetl
WorkId
15199

Abstrakt

en

There are many studies that have confirmed the negative impact of language anxiety not only on using a second language but also on further language learning. Language anxiety can be defined as the fear or apprehension occurring when a learner is expected to perform in the second or foreign language or the worry and negative emotional reaction when learning or using a second language. The purpose of this article is to present the impact of anxiety on language learning, and more specifically, the description of his academic, cognitive, social and personal effects.

Lista publikacji