CSR 2.0 as a new approach to corporate social responsibility

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
CSR 2.0 as a new approach to corporate social responsibility
Odpowiedzialność
Wojciech Leoński
Twórcy
  • Leoński Wojciech ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Innovations in Certain Areas of Organization Management and Marketing / ed. M. Budzanowska-Drzewiecka, P. Jedynak, Krakow. - Krasków : Jagiellonian University Press, 2016
Strony: 27-38
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-04-27
WorkId
14612

Lista publikacji