Zarządzanie i marketing. T. 1

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Zarządzanie i marketing
Pozostała część tytułu
T. 1
Nr tomu
T. 1
Odpowiedzialność
[red. nauk. Barbara Kryk, Tomasz Wiśniewski]
Twórcy
  • Kryk Barbara ( Autor, Redaktor red. ; aut. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Polityki Społeczno-Gospodarczej i Europejskich Studiów Regionalnych
  • Wiśniewski Tomasz ( Autor, Redaktor red. ; aut. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Inwestycji i Wyceny Przedsiębiorstw
Sumy twórców
22 autorów 2 redaktorów.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
15 (arkuszy wydawniczych), 310 (stron).
Opis fizyczny
24 cm
Adres URL
http://www.wneiz.pl/sip/numery/rok2013/studia-i-prace-wneiz-nr-34-2013-t-1
Uwaga ogólna
W serii gł.: nr 770.
Seria wydawnicza
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ; nr 755. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ISSN 2080-4881 ; nr 34
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Numery ISBN
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Miejsce wydania
Szczecin
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-03-21
WorkId
14179

Lista publikacji