Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce
Odpowiedzialność
Magdalena Małachowska
Twórcy
  • Małachowska Magdalena ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
0,55 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/751/ZN_751.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów / [red. nauk. Grażyna Rosa].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 29
Strony: 113-122
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-12-15
WorkId
13228

Lista publikacji