Fuzzy multi-objective modeling of effectiveness and user experience in online advertising

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Fuzzy multi-objective modeling of effectiveness and user experience in online advertising
Odpowiedzialność
Jarosław Jankowski, Przemysław Kazienko, Jarosław Wątróbski, Anna Lewandowska, Paweł Ziemba, Magdalena Zioło
Twórcy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
2,1 (arkuszy wydawniczych), 17 (stron).
Identyfikator DOI
10.1016/j.eswa.2016.08
Adres URL
http://ac.els-cdn.com/S095741741630447X/1-s2.0-S095741741630447X-main.pdf?_tid=f977a9f2-afb4-11e6-ac05-00000aab0f01&acdnat=1479710429_8dce460d03e3dae9d10b671ad1997085
Adres URL
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S095741741630447X
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Expert Systems with Applications
( ISSN 0957-4174 eISSN 1873-6793 )
Kraj wydania: Wielka Brytania (Y Deyrnas Unedig)
Zeszyt: tom 65
Strony: 315-331
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-11-19
WorkId
12833

Lista publikacji