Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego
Odpowiedzialność
Wojciech Drożdż
Twórcy
  • Drożdż Wojciech ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Gospodarki Światowej i Transportu Morskiego
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
10 (stron).
Szacowana objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec].
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 30
Strony: 189-198
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-21
WorkId
11777

Lista publikacji