The social adaptation of children with an intellectual disability

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The social adaptation of children with an intellectual disability
Odpowiedzialność
Karolina Kaliszewska, Teresa Żółkowska
Twórcy
  • Kaliszewska Karolina ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Psychologii - Zakład Psychologii Języka i Komunikowania się
  • Żółkowska Teresa ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Zakład Pedagogiki Specjalnej
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2013
Objętość
7 (stron).
Szacowana objętość
0,44 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Special education : learning, education and rehabilitation / edited by Teresa Żółkowska, Irena Ramik-Mażewska. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2013
Strony: 111-117
Seria: Special Pedagogy - Conceptions and the Reality vol. 2;
Seria: Special Pedagogy - Conception and the Reality 2082-8667 vol. 2;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2013-10-17
WorkId
1173

Lista publikacji