Wewnętrzny marketing partnerski jako element zarządzania zasobami ludzkimi

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Wewnętrzny marketing partnerski jako element zarządzania zasobami ludzkimi
Odpowiedzialność
Beata Sadowska
Twórcy
  • Sadowska Beata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Rachunkowości i Controllingu
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Materiały z konf., 25-26 kwietnia 2013 r., Szczecin.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce / red. nauk. Tomasz Bernat. - Szczecin : PPH Zapol Dmochowski, Sobczyk Sp.J, 2013
Strony: 56-67
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2013-09-20
WorkId
1166

Lista publikacji